Show simple item record

Просторни идентитет међународних студената и везаност за град

dc.creatorPetrić, Jasna J.
dc.creatorLukić, Vesna M.
dc.date.accessioned2024-02-22T12:57:15Z
dc.date.available2024-02-22T12:57:15Z
dc.date.issued2023
dc.identifier.issn0085-6320
dc.identifier.issn2560-4880
dc.identifier.urihttp://raumplan.iaus.ac.rs/handle/123456789/928
dc.description.abstractThe hypothesis of this totally novel research in Serbia is that the way in which place may influence the identity of international students integrates a part of their individual identities, but also influences the variability of identities deriving from various contextual factors of the student migration’s origin. Cities can be observed through their respective role in shaping and transforming the international students’ identity. The goal is to examine emotional and functional attachment of international students to the city in which they study, in comparison to these two components of attachment to the place of their origin. The testing of theoretical standpoints is based on qualitative research through focus-group interviews with three designed groups of respondents and the results of this testing will be additionally validated later in triangulation with questionnaires and interviews as complementing research techniques and approaches.sr
dc.description.abstractПретпоставка овог, у свим аспектима новог истраживања у Србији, јесте да начин на који простор утиче на идентитет академски мобилних, међународних студената интегрише део њихових индивидуалних идентитета, али истовремено утиче на варијабилност идентитета потеклих из различитих контекстуалних фактора исходишта студентских миграција. Градови се могу посматрати кроз њихову улогу у обликовању и трансформацији идентитета међународних студената. Циљ је да се испита емоционална и прагматична везаност међународних студената за град студирања, уз поређење са ова два облика везаности за место из којег потичу. Емпиријска провера теоријских поставки базира се на квалитативном истраживању путем фокус-групних интервјуа са три предефинисане групе испитаника, чији се резултати приказују у раду, а у каснијим фазама истраживања додатно ће бити валидирани у триангулацији са анкетним упитницима и интервјуима као комплементарним истраживачким техникама и приступима.sr
dc.language.isosrsr
dc.language.isoensr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/ScienceFundRS/Identiteti/1434/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200004/RS//sr
dc.relationinfo:eu-repo/grantAgreement/MESTD/inst-2020/200006/RS//sr
dc.rightsopenAccesssr
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSociološki pregled / Sociological Reviewsr
dc.subjectplace identitysr
dc.subjectinternational studentssr
dc.subjectcitysr
dc.subjectmigrationsr
dc.subjectSerbiasr
dc.subjectпросторни идентитетsr
dc.subjectмеђународни студентиsr
dc.subjectградsr
dc.subjectмиграцијеsr
dc.subjectСрбијаsr
dc.titlePlace identity and urban attachment of international studentssr
dc.titleПросторни идентитет међународних студената и везаност за градsr
dc.typearticlesr
dc.rights.licenseBY-SAsr
dc.citation.volumeLVII
dc.citation.issue4
dc.citation.spage1099
dc.citation.epage1129
dc.citation.rankM23
dc.identifier.doi10.5937/socpreg57-47024
dc.identifier.fulltexthttp://raumplan.iaus.ac.rs/bitstream/id/3787/Petric_Lukic-SP2023.pdf
dc.type.versionpublishedVersionsr


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record