Place identity and urban attachment of international students
Просторни идентитет међународних студената и везаност за град
Article (Published version)
Metadata
Show full item recordAbstract
The hypothesis of this totally novel research in Serbia is that the way in
which place may influence the identity of international students integrates a part of their individual identities, but also influences the variability of identities deriving from various contextual factors of the student migration’s origin. Cities can be observed through their respective role in shaping and transforming the international students’ identity. The goal is to examine emotional and functional attachment of international students to the city in
which they study, in comparison to these two components of attachment to the place of their origin. The testing of theoretical standpoints is based on qualitative research through focus-group interviews with three designed groups of respondents and the results of this testing will be additionally validated later in triangulation with questionnaires and interviews as complementing research techniques and approaches.
Претпоставка овог, у свим аспектима новог истраживања у Србији, јесте да начин на који простор утиче на идентитет академски мобилних, међународних студената интегрише део њихових индивидуалних идентитета, али истовремено утиче на варијабилност идентитета потеклих из различитих контекстуалних фактора исходишта студентских миграција. Градови се могу посматрати кроз њихову улогу у обликовању и трансформацији идентитета међународних студената. Циљ је да се испита емоционална и прагматична везаност међународних студената за град студирања, уз поређење са ова два облика везаности за место из којег потичу. Емпиријска провера теоријских поставки базира се на квалитативном истраживању путем фокус-групних интервјуа са три предефинисане групе испитаника, чији се резултати приказују у раду, а у каснијим фазама истраживања додатно ће бити валидирани у триангулацији са анкетним упитницима и интервјуима као комплементарним истраживачким техникама и приступима.
Keywords:
place identity / international students / city / migration / Serbia / просторни идентитет / међународни студенти / град / миграције / СрбијаSource:
Sociološki pregled / Sociological Review, 2023, LVII, 4, 1099-1129Funding / projects:
- IS-MIGaIN - International student migration in the Serbian context and (re)construction of identity: Main issues and inputs for policy making (RS-ScienceFundRS-Identiteti-1434)
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200004 (Institute of Social Sciences, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200004)
- Ministry of Science, Technological Development and Innovation of the Republic of Serbia, institutional funding - 200006 (Institute of Architecture and Regional and Urban Planning of Serbia, Belgrade) (RS-MESTD-inst-2020-200006)
Collections
Group
RAUmPlanTY - JOUR AU - Petrić, Jasna J. AU - Lukić, Vesna M. PY - 2023 UR - http://raumplan.iaus.ac.rs/handle/123456789/928 AB - The hypothesis of this totally novel research in Serbia is that the way in which place may influence the identity of international students integrates a part of their individual identities, but also influences the variability of identities deriving from various contextual factors of the student migration’s origin. Cities can be observed through their respective role in shaping and transforming the international students’ identity. The goal is to examine emotional and functional attachment of international students to the city in which they study, in comparison to these two components of attachment to the place of their origin. The testing of theoretical standpoints is based on qualitative research through focus-group interviews with three designed groups of respondents and the results of this testing will be additionally validated later in triangulation with questionnaires and interviews as complementing research techniques and approaches. AB - Претпоставка овог, у свим аспектима новог истраживања у Србији, јесте да начин на који простор утиче на идентитет академски мобилних, међународних студената интегрише део њихових индивидуалних идентитета, али истовремено утиче на варијабилност идентитета потеклих из различитих контекстуалних фактора исходишта студентских миграција. Градови се могу посматрати кроз њихову улогу у обликовању и трансформацији идентитета међународних студената. Циљ је да се испита емоционална и прагматична везаност међународних студената за град студирања, уз поређење са ова два облика везаности за место из којег потичу. Емпиријска провера теоријских поставки базира се на квалитативном истраживању путем фокус-групних интервјуа са три предефинисане групе испитаника, чији се резултати приказују у раду, а у каснијим фазама истраживања додатно ће бити валидирани у триангулацији са анкетним упитницима и интервјуима као комплементарним истраживачким техникама и приступима. T2 - Sociološki pregled / Sociological Review T1 - Place identity and urban attachment of international students T1 - Просторни идентитет међународних студената и везаност за град VL - LVII IS - 4 SP - 1099 EP - 1129 DO - 10.5937/socpreg57-47024 ER -
@article{ author = "Petrić, Jasna J. and Lukić, Vesna M.", year = "2023", abstract = "The hypothesis of this totally novel research in Serbia is that the way in which place may influence the identity of international students integrates a part of their individual identities, but also influences the variability of identities deriving from various contextual factors of the student migration’s origin. Cities can be observed through their respective role in shaping and transforming the international students’ identity. The goal is to examine emotional and functional attachment of international students to the city in which they study, in comparison to these two components of attachment to the place of their origin. The testing of theoretical standpoints is based on qualitative research through focus-group interviews with three designed groups of respondents and the results of this testing will be additionally validated later in triangulation with questionnaires and interviews as complementing research techniques and approaches., Претпоставка овог, у свим аспектима новог истраживања у Србији, јесте да начин на који простор утиче на идентитет академски мобилних, међународних студената интегрише део њихових индивидуалних идентитета, али истовремено утиче на варијабилност идентитета потеклих из различитих контекстуалних фактора исходишта студентских миграција. Градови се могу посматрати кроз њихову улогу у обликовању и трансформацији идентитета међународних студената. Циљ је да се испита емоционална и прагматична везаност међународних студената за град студирања, уз поређење са ова два облика везаности за место из којег потичу. Емпиријска провера теоријских поставки базира се на квалитативном истраживању путем фокус-групних интервјуа са три предефинисане групе испитаника, чији се резултати приказују у раду, а у каснијим фазама истраживања додатно ће бити валидирани у триангулацији са анкетним упитницима и интервјуима као комплементарним истраживачким техникама и приступима.", journal = "Sociološki pregled / Sociological Review", title = "Place identity and urban attachment of international students, Просторни идентитет међународних студената и везаност за град", volume = "LVII", number = "4", pages = "1099-1129", doi = "10.5937/socpreg57-47024" }
Petrić, J. J.,& Lukić, V. M.. (2023). Place identity and urban attachment of international students. in Sociološki pregled / Sociological Review, LVII(4), 1099-1129. https://doi.org/10.5937/socpreg57-47024
Petrić JJ, Lukić VM. Place identity and urban attachment of international students. in Sociološki pregled / Sociological Review. 2023;LVII(4):1099-1129. doi:10.5937/socpreg57-47024 .
Petrić, Jasna J., Lukić, Vesna M., "Place identity and urban attachment of international students" in Sociološki pregled / Sociological Review, LVII, no. 4 (2023):1099-1129, https://doi.org/10.5937/socpreg57-47024 . .